Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Atenció ciutadana

Què fem?

L'atenció ciutadana de l'Ajuntament de Torrebesses treballa per facilitar i simplificar la gestió dels tràmits municipals i té com a missió:

  • Atendre les demandes d'informació sobre el poble i l'activitat municipal.
  • Informar sobre els tràmits i gestions.
  • Facilitar la presentació de documents adreçats a altres administracions i els impressos necessaris.
  • Registrar documentació.
  • Lliurar a la ciutadania certificats digitals.
  • Gestionar queixes, suggeriments i avisos.
  • Lliurar les notificacions adreçades als ciutadans
Drets de la ciutadania
  • A ser atesos amb eficàcia, eficiència i celeritat, i també amb respecte
  • A tenir garantida la confidencialitat de les dades lliurades segons la normativa de protecció de dades
  • A obtenir informacions clares, certes i completes
  • A ser assessorat sobre els tràmits i requisits necessaris per a les seves actuacions davant l'Ajuntament
  • A conèixer la identitat del personal municipal responsable de la tramitació de les seves gestions
  • A obtenir un comprovant de la documentació que es presenti
  • A no haver de presentar documents que ja es troben en poder de l'Ajuntament o documents que hagin de ser emesos pels serveis municipals
  • A conèixer l'estat de la tramitació dels procediments en els què el ciutadà tingui un interès legítim
  • A presentar queixes i suggeriments relatius als serveis municipals o la ciutat, ja sigui de forma presencial o a través del web municipal
  • A ser consultats periòdicament sobre la seva percepció de la qualitat dels serveis d'atenció ciutadana

Responsabilitats de la ciutadania
  • De fer un ús correcte de les instal·lacions i serveis
  • De tenir una actitud de respecte envers la resta de persones usuàries del servei
  • De respectar els horaris del servei i els horaris o terminis fixats per a convocatòries o citacions
  • De facilitar de forma correcta les dades d'identificació personal
  • D'assegurar-se de llegir i comprendre allò que signa
  • De respectar l'ordre i els criteris d'atenció ciutadana
  • De respectar la dignitat personal i professional del personal municipal
  • De comunicar la modificació de dades personals que puguin afectar a la prestació d'un servei o les relatives a un procediment

Horari

  • dilluns, dimarts, dimecres, dijous i divendres, de 9.30 a 13.30 h
Nota : Us recordem que les sol·licituds per iniciar expedients, formular denúncies, etc s’han de presentar al registre general de l’Ajuntament, o bé mitjançant firma electrònica al registre telemàtic.